Самоосвітня діяльність

ЗНАННЯ – ЦЕ РУХ, ЦЕ ДІЯ, ЦЕ ПОШУК, ЦЕ  УСПІХ! 

Agile (еджайл) – “рухливий, спритний, еластичний”

ЕДЖАЙЛ -ПРОПОЗИЦІЯ:

  1. ТРЕНІНГ
  2. ТРЕНІНГ
  3. САМ СОБІ КОУЧ

Сучасний компетентнісний урок

Загальні вимоги до уроку

Сучасне формулювання мети уроку

Розвиваємо компетентності

ВЧИМОСЯ:

Урок 1

Урок 2

Урок 3

Урок 4 Технологія розвитку критичного мислення

Урок 5 Курс розвитку підприємницької компетентності  https://osvita.diia.gov.ua/courses/pidpriemnictvo-dla-skolariv-modul-1-idea/pro-so-cej-kurs-i-naviso-vin-tobi

Освітні портали

Інструкція щодо роботи на платформі “Всеукраїнська школа онлайн” – 

Структура індивідуального робочого плану

Круглий стіл

Методична розробка – пам’ятка 

SWOT-аналіз як інструмент стратегічного планування методичної роботи

Системний підхід в організації методичної роботи (стаття Вербило Л.В.)

Нові виклики – нові можливості 

Формувальне оцінювання

Поради

Портфоліо

Навчально-методичний посібник (структура)

Пізнавальні матеріали 

Емоційний інтелект

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

Зразок клопотання

ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ:

2021 

2022

М/к – Лисогор Т.В. Покликання на дистанційний курс (електронний буклет)

Презентація дистанційного курсу Лисогор Т.В.

Дошка padlet   https://padlet.com/tetianalysogor/Bookmarks  

Презентація виступу – Лисогор Т.В.

Презентація виступу – Чумак Л.П.

Алгоритм опису досвіду роботи

Методична розробка та вимоги до неї

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ПЕРШОГО УРОКУ У 2021-2022 Н.Р.

ПЕРШИЙ УРОК – 2021. МАТЕРІАЛИ ДО ПЕРШОГО УРОКУ!

додатки (матеріали до першого уроку)